Jaunumi
Izveidots vienotais Valsts vides dienesta zvanu centrs 

Šajā nedēļā darbu uzsācis Valsts vides dienesta (VVD) izveidotais zvanu centrs, kur iedzīvotāji un klienti, zvanot uz tālruni + 371 67084200, var ātri un ērti noskaidrot atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem par VVD pakalpojumiem. Par vides pārkāpumiem, tāpat kā iepriekš, iedzīvotāji var ziņot arī uz Vides SOS tālruni 26338800.

Zvanot uz tālruni + 371  67084200, jāizvēlas tēma: 

  1. Atļauju saņemšana 
  2. E-pakalpojumu izmantošana 
  3. Citi VVD pakalpojumi un konsultācijas 
  4. Ziņojumi par vides pārkāpumiem. 

Ar 24. janvāri, VVD zvanu centrā ir ieviesta jauna izvēlne - aktualitātes (0 poga), kas nozīmē, ka klientiem nodrošinātas konsultācijas par statistikas pārskatu iesniegšanu un tā būs pieejama līdz statistikas perioda noslēgšanai.

Tādējādi VVD paaugstinās klientu apkalpošanas līmeni, kā arī sarunas ieraksta funkcija ļaus veikt sarunu analīzi un klienta novērtējums pēc sarunas dos iespēju uzlabot komunikāciju. Zvanu centra lielākie ieguvumi ir ne tikai regulējama zvanu virzība, bet arī kvalitatīva un kvantitatīva zvanu analīze, kas palīdzēs pilnveidot īstenoto komunikāciju.  

Zvanu centra tālrunis darbojas darba dienās no plkst. 8.30 līdz plkst.18.00.

Līdz šim VVD populārākās konsultāciju jomas ir ietvērušas - būvniecības ieceres, atkritumu apsaimniekošanu, piesārņojošās darbības, licences darbam ar jonizējošo starojumu, dabas resursus, pārbaudes rezultātus, zemes dzīles u.c.

VVD atgādina, ka tāpat kā daudzu citu valsts pārvaldes iestāžu mājas lapās, arī VVD ir savs virtuālais asistents - Nora, kas spēj klientus konsultēt par VVD sniegtajiem pakalpojumiem, tajā skaitā atļaujām, licencēm, radiācijas drošību, depozīta sistēmu u.c. Norai piemīt neizmērojamas darba spējas, un līdzīgi kā VVD Operatīvais koordinācijas centrs, strādā 24/7 režīmā, palīdzot rast atbildes ikvienam vides interesentam, kuram pieejams internets.